lunedì 21 novembre 2011

The bonnet


I know you guys couldn't wait one more second..here's the bonnet revelation!ahah
The deal is that i actually made it with my hands and decorate it following my inspiration and "fashion taste"!I really like it and it's a MUST in my winter closet since 3 years! When I design something and I'm able to realize it exactly as I imagined it, it's one of the greatest satisfaction for me, don't you think?Do you have any items you made for yourself? Tell me, tell me about, I'm curious! :)
Have a great evening everyone!<3

Lo so che on potete aspettare un secondo di più..ecco la rivelazione riguardo la cuffia!ahah
Il fatto è che me la sono fatta con le mie manine e l'ho decorata seguendo il mio gusto e la mia ispirazione!Mi piace davvero tanto ed è un capo MUST nel mio armadio invernale ormai da 3 anni! Quando penso ad un capo o un accessorio da realizzare e poi sono in grado di realizzarlo e dopo poco avere tra le mani la creazione è davvero una grande soddisfazione, non credete? Avete mai realizzato un capo per voi stesse?Ditemi, ditemi tutto tutto a riguardo, sono curiosa!!! :)
Buona serata a tutti!<3

MBB

Nessun commento:

Posta un commento

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...